Items where Author is "Августюк, М. М. (M. Avhustiuk)"
Августюк, М. М. (M. Avhustiuk) (2024) Основні підходи до характеристики психосоціальної реабілітації: метакогнітивна проєкція (Main approaches to characteristics of psychosocial rehabilitation: metacognitive aspects). Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія, 33(74) (№ 1). pp. 49-54.
Августюк, М. М. (M. Avhustiuk) and Демидюк, В. М. (V. Demydiuk) (2024) Основні психологічні характеристики емоційного вигорання військовослужбовців в умовах довготривалих збройних конфліктів (Main aspects of psychological characteristics of emotional burnout of military servants in the conditions of long-term armed conflicts). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (№17). pp. 14-20. ISSN 24157384
Августюк, М. М. (M. Avhustiuk) (2024) Психологія та міжнародні відносини: короткий нарис основних аспектів взаємозв'язку (Psychology and international relations: a brief outline of the main aspects of the relationship). Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія, 35(74) (№6). pp. 145-150.
Августюк, М. М. (M. Avhustiuk) (2022) Навички управління емоціями у контексті точності метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності у студентів (The role of managing emotions skills in metacognitive monitoring accuracy of the learning activities in university students). Журнал сучасної психології (2(26)). pp. 10-17. ISSN 23104368
Августюк, М. М. (M. Avhustiuk) (2021) Background in measures of metacognitive monitoring (Огляд способів вимірювання метакогнітивного моніторингу). Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки» (вип.1). pp. 60-66.
Августюк, М. М. (M. Avhustiuk) (2021) Основні науково-психологічні підходи до вивчення емоційного інтелекту (Main scientific and psychological approaches to the study of emotional intelligence). Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія, 32(71) (№ 2). pp. 81-86.
Августюк, М. М. (M. Avhustiuk) (2021) Точність метакогнітивного моніторингу у розрізі складності / легкості завдань (Metacognitive monitoring accuracy in terms of complexity / ease of tasks). Педагогічна та вікова психологія. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Психологія» (вип. 4). pp. 76-81.


Up a level